Фото без опису1.Найменування замовника: Ріпкинська селищна рада

1.1.Місцезнаходження  замовника: 15000, Чернігівська обл., Чернігівський район, смт. Ріпки, вул. Святомиколаївська, 85

1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04412583

1.3.Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані систем вуличного освітлення на території населених пунктів Ріпкинської селищної ради (код згідно ДК 021:2015 – 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги).

 

3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: Загальна протяжність мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Ріпкинської селищної ради становить 191,5 км.  Загальна кількість світильників становить  – 2240 шт. Загальна кількість шаф управління вуличним освітленням – 118 об’єктів (детально в п. 1.6. Додатку 3 до тендерної документації).

3.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, Чернігівський район, на території населених пунктів Ріпкинської селищної ради (детально в п. 1.6. Додатку 3 до тендерної документації).

 

4. Розміру бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі: 420000,00 грн.

( чотириста двадцять тисяч гривень 00 коп.)

 

5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.12.2024 р.

                   

6. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-08-011252-a

 

7. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями

 

Джерело фінансування:

Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету

 

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

 

до предмету закупівлі:  Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані систем вуличного освітлення на території населених пунктів Ріпкинської селищної ради (код згідно ДК 021:2015 – 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)

1. Загальна інформація:

1.1. Надання послуг з технічного обслуговування та утримання в належному стані систем вуличного освітлення на території населених пунктів Ріпкинської селищної ради відбувається протягом 2024 року.

1.2. Послуги надаються з використанням матеріалів учасника.

1.3. Гарантійний строк – 2 роки з дати підписання актів наданих послуг.

1.4. Надання послуг повинно включати заходи щодо охорони та захисту навколишнього середовища.

1.5. Загальна протяжність мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Ріпкинської селищної ради становить 191,5 км.  Загальна кількість світильників становить  – 2240 шт. Загальна кількість шаф управління вуличним освітленням – 118 об’єктів (детально в п. 1.6. Додатку 3 до тендерної документації)

1.6. Шафи управління вуличним освітленням та їх адреси: зазначені у Додатку 3 до Тендерної Документації.

2. Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані систем вуличного освітлення на території населених пунктів Ріпкинської селищної ради включають:

2.1. Технічне обслуговування системи вуличного освітлення (2240 шт. світлоточок, 191,5 км  повітряних ліній електромереж).

2.2. Проведення огляду мереж вуличного освітлення, попередньо погодженого з Замовником, із складанням листків огляду та дефектних актів. 

2.3. Очищення охоронної зони електромереж вуличного освітлення  від гілок та накидів.

2.4. Визначення  та ліквідацію пошкоджень, коротких замикань і обривів ліній електромереж вуличного освітлення. 

2.5. Ревізію та заміну ламп у світильниках, заміну патронів, перехідників, імпульсних запалюючих пристроїв, дроселів у світильниках (заміну ламп у світильниках не пізніше трьох діб після надходження завдання).

2.6. Обслуговування та ремонт світильників вуличного освітлення.

2.7. Огляд і заміну реле часу і фотореле, перепрограмування таймерів не менше трьох разів на місяць та протягом однієї доби після отримання завдання, обслуговування та поточний ремонт пускозахисної арматури, шаф управління вуличним освітленням. 

2.8. Регулювання натягу провисаючої повітряної лінії та перенатяг  дротів та кабелів.

2.9. Заміну проводів, кабелів.

2.10.Зняття показників витрати електричної енергії в приладах обліку у шафах 118 об’єктів щомісячно до 30 числа.

2.11.Забезпечення своєчасних повірок приладів обліку (електролічильників) без перерви відключення електромереж вуличного освітлення.

2.12. Взяття участь у роботі комісії по проведенню інвентаризації електромереж вуличного освітлення. 

2.13. Враховуючи безперервний характер виконання послуг,  Виконавець зобов’язаний  вживати всіх необхідних дій щодо ліквідації аварійної та надзвичайної ситуацій.  Виконавець має приступити  до виконання робіт протягом двох годин з часу виникнення ситуації та забезпечити своєчасне проведення комплексу послуг,  у тому числі у вихідні, передсвяткові та святкові дні.   

2.14. Попередньо погоджене з Замовником, позачергове обстеження мереж вуличного освітлення протягом однієї доби після погіршення погодних умов (поривчастий вітер більш ніж 10 – 12 м/с).

2.15. Надання акту виконаних робіт*  щомісячно не пізніше 25-го числа.

 

* Вартість транспортних послуг (маш-год) в кожному акті виконаних робіт не повинна перевищувати 20% загальної вартості кожного акту виконаних робіт.