Фото без опису 

УКРАЇНА

РІПКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Чернігівського району Чернігівської області

 

Виконавчий комітет

 

РІШЕННЯ

 

24 грудня 2024 року                                                            354

 

Про створення Ради

безбар’єрності Ріпкинської

селищної територіальної громади

 

Відповідно до частини 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Указу Президента України від 03.12.2020 р. №533/2020 «Про забезпечення створення безбар’єрного простору в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.04.2021р. №366-р «Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в України на період до 2030 року», від 25.04.2023 р. №372-р «По затвердження плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в України на період до 2030 року, з метою ефективного  забезпечення безперешкодного середовища для всіх груп населення, в тому числі осіб з інвалідністю,

 

виконком селищної ради ВИРІШИВ:

 

1. Створити Раду безбар’єрності Ріпкинської селищної територіальної громади.

2. Затвердити склад Ради безбар’єрності Ріпкинської селищної територіальної громади згідно додатку.

3. Затвердити Положення про Раду безбар’єрності Ріпкинської селищної територіальної громади (додається).

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника Ріпкинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Драч С.В.

 

 

 

Селищний голова                                                              Сергій ГАРУС

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

24 грудня 2024 року № 354

 

СКЛАД

Ради безбар’єрності Ріпкинської селищної територіальної громади

 

ПІБ

Посада

Гарус

Сергій Володимирович

Ріпкинський селищний голова, голова ради;

Драч

Світлана Володимирівна

заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступник голови ради;

Яненко

Надія Вікторівна

начальник відділу з питань соціального захисту населення, секретар ради;

Члени ради:

 

Сусло

Ніна Семенівна

начальник служби у справах дітей Ріпкинської селищної ради;

Дебелий

Анатолій Михайлович

начальник відділу освіти Ріпкинської селищної ради;

Кубрак

Тетяна Петрівна

начальник відділу культури, сім’ї, молоді і спорту Ріпкинської селищної ради;

Булда

Андрій Миколайович

директор КЗ «Центр надання соціальних послуг» Ріпкинської селищної ради, депутат селищної ради;

Пінчук

Марина Михайлівна

начальник загального відділу Ріпкинської селищної ради;

Крюкова

Світлана Степанівна

в.о. начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Ріпкинської селищної ради;

Бачурний

Валерій Миколайович

в.о. начальника відділу житлово- комунального господарства, благоустрою, архітектури та будівництва Ріпкинської селищної ради;

Жданюк

Світлана Олександрівна

головний спеціаліст з питань містобудування та архітектури відділу житлово  комунального господарства, благоустрою, архітектури та будівництва Ріпкинської селищної ради;

Сірий

Олександр Олександрович

головний спеціаліст з питань цивільного захисту та мобілізаційної роботи загального відділу Ріпкинської селищної ради;

Кравченко

Микола Вікторович

провідний спеціаліст з інформаційних технологій загального відділу Ріпкинської селищної ради;

Семендяй

Віра Іванівна

Генеральний директор комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Здорова родина» Ріпкинської селищної ради (за згодою);

Коломієць

Сергій Васильович

депутат селищної ради.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

24 грудня 2024 року № 354

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Раду безбар’єрності  Ріпкинської селищної  територіальної громади

 

1. Загальні положення

 

1.1. Положення про Раду безбар’єрності (далі – Рада) Ріпкинської селищної територіальної громади визначає порядок роботи Ради для ефективнішого забезпечення безперешкодного середовища для всіх груп населення, в т. ч. осіб з інвалідністю та інших категорій маломобільних груп населення на території Ріпкинської селищної територіальної громади та забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими.

1.2. Рада безбар’єрності Ріпкинської селищної територіальної громади (надалі - Рада) є постійним консультативно-дорадчим органом при Ріпкинській селищній раді.

1.3. Рада у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, цим Положенням.

 

2. Мета і завдання Ради безбар’єрності.

 

2.1. Рада створена з метою пошуку ефективних, дієвих рішень адаптованих до конкретних умов і потреб у контексті реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні, із залученням фахівців із життєвим досвідом подолання бар’єрів для себе та інших людей, напрацювання та реалізації концептуальних та операційних документів щодо системного впровадження конкретних заходів на території Ріпкинської селищної територіальної громади, щоб формувати безбар’єрний простір, враховуючи потреби різних людей, створюючи умови життя комфортні для всіх, прибираючи бар’єри та обмеження.

2.2. Основними завданнями Ради є:

2.2.1. сприяння створенню безбар’єрного простору в таких напрямках: економічному, освітньому, інформаційному, фізичному та суспільно- громадському, а також моніторинг результатів діяльності за 4 складовими – безбар’єрність вулиць і приміщень, безбар’єрність публічних послуг, безбар’єрність товарів загального користування, безбар’єрність публічної інформації;

2.2.2. сприяння формуванню та реалізації стратегічних, операційних і фінансових документів й показників виконання щодо системного впровадження конкретних заходів на території громади з тим, щоб в довгостроковій перспективі крок за кроком формувати безбар’єрний простір, враховуючи потреби різних людей, створюючи  комфортні умови життя для всіх, прибираючи бар’єри та обмеження;

2.2.3. на своїх засіданнях Рада формує перелік заходів для досягнення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших категорій маломобільних груп населення на території Ріпкинської селищної територіальної громади щодо формування та реалізації політики у сфері створення безбар’єрного простору;

2.2.4. визначення шляхів, механізмів і способів вирішення проблемних питань, що виникають під час реалізації державної та місцевої політики на території громади у створенні безбар’єрного простору;

2.2.5. сприяння забезпеченню координації дій органів державної виконавчої влади та Ріпкинської селищної ради з питань створення безбар’єрного простору;

2.2.6. підготовка пропозицій щодо удосконалення нормативно-правової бази і підвищення ефективності діяльності виконавчих органів Ріпкинської селищної ради та її структурних підрозділів з питань створення безбар’єрного простору;

2.2.7. моніторинг суспільної думки щодо просування у реалізації кроків до безбар’єрного простору.

2.3. Рада, відповідно до покладених на неї завдань, має право:

2.3.1. отримувати в установленому порядку від органів державної виконавчої влади, виконавчих органів Ріпкинської селищної ради, підприємств, установ, організацій та інших суб’єктів господарювання інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

2.3.2. залучати до участі у своїй роботі представників Ріпкинської селищної ради, підприємств, установ та організацій (за погодженнями з їх керівниками), а також фахівців і незалежних експертів (за згодою);

2.3.3. утворювати, у разі потреби, для виконання покладених на неї завдань постійні або тимчасові експертні та робочі групи;

2.3.4. організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад, засідань за круглим столом, діалогів, зустрічей та інших заходів.

2.4. Рада відповідно до покладених на неї функцій:

2.4.1. проводить аналіз стану справ з питань реалізації місцевої політики у сфері створення безбар’єрного простору;

2.4.2. вивчає результати діяльності Ріпкинської селищної ради, підприємств, установ та організацій Ріпкинської селищної територіальної громади з питань створення безбар’єрного простору;

2.4.3. проводить моніторинг стану виконання виконавчими органами Ріпкинської селищної ради покладених на них завдань або визначених самостійно завдань щодо створення безбар’єрного простору;

2.4.4. бере участь у розробленні проєктів нормативно-правових актів з питань створення безбар’єрного простору;

2.4.5. за результатами своєї роботи подає виконавчому комітету Ріпкинської селищної ради розроблені пропозиції та рекомендації.

 

3. Склад Ради безбар’єрності

 

3.1. Раду очолює селищний голова.

3.2. Рада утворюється у складі голови, заступників голови, секретаря та членів Ради.

3.3. Члени Ради виконують свої обов’язки на громадських засадах.

3.4. Персональний склад Ради затверджується рішенням виконавчого комітету Ріпкинської селищної ради.

3.5. Персональний склад Ради формується та затверджується строком на 2 роки.

3.6. При формуванні персонального складу Ради застосовуються наступні підходи:

3.6.1. При формуванні персонального складу Ради задля забезпечення її ефективності та дієвості слід залучати фахівців з досвідом. 

3.6.2. При формуванні персонального складу Ради необхідно включити до її складу щонайменше по одному представнику: 

1) профільних виконавчих органів Ріпкинської селищної ради; 

2) представників громадського суспільства;

3) профільних депутатських комісій Ріпкинської селищної ради;

4) забезпечити участь мотивованих представників міжнародних організацій з відповідним досвідом вирішення питань пов'язаних із формуванням безбар'єрного простору (за наявності), представників бізнес спільнот (за згодою).

3.7. При формуванні персонального складу Ради застосовуються наступні підходи:

3.7.1. компетентність;

3.7.2. прозорість;

3.7.3. рівність можливостей. 

 

4. Порядок роботи Ради безбар’єрності

 

4.1. Основною формою роботи Ради є її  засідання, що проводяться за рішенням голови Ради з періодичністю не рідше ніж один раз на квартал.    

4.2. Засідання Ради веде голова, а у разі його відсутності – заступник голови.

4.3. Засідання Ради вважається правочинним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.

4.4. Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Ради забезпечує її секретар.

4.5. За Результатами засідання Рада готує пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції.

4.6 Рішення Ради підготовлене за результатами пропозицій та рекомендацій вважається схваленими, якщо за нього проголосувало більше як половина присутніх на засіданні членів Ради.

4.7. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

4.8. Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається усім членам Ради та підпорядкованим структурним підрозділам Ріпкинської селищної ради, відповідальним за реалізацію пропозицій та рекомендацій.

4.9. Член Ради, який не підтримує пропозиції (рекомендації), може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання. Пропозиції (рекомендації) до протоколу засідання можуть подавати у письмовій формі лише члени Ради, які брали участь у відповідному засіданні, протягом трьох робочих днів з дати його проведення.

4.10. Пропозиції та рекомендації Ради можуть бути реалізовані шляхом прийняття відповідного рішення Ріпкинською селищною радою або її виконавчим комітетом.

4.11. Кожному засіданню Ради передують зустрічі з представниками громадськості щодо питань та проблематики, пов'язаних із створенням безбар'єрного простору. Метою таких зустрічей є швидкий зріз реального стану справ щодо реалізації відповідних стратегічних та операційних документів на території відповідної громади. Результати таких зустрічей трансформуються у проєкти рішень уповноваженою особою та виносяться на засідання відповідної Ради безбар’єрності. Голова Ради може самостійно проводити такі зустрічі або брати в них участь, а також визначати осіб, відповідальних за проведення зустрічей з числа членів відповідної Ради або залучених експертів, представників інститутів громадянського суспільства.    

4.12. Про результати таких зустрічей голова Ради або уповноважена ним особа інформує відповідну Раду та пропонує шляхи вирішення озвучених питань та проблем.

4.13. Формами роботи членів Ради можуть бути:

4.13.1. громадські обговорення та консультації, зустрічі;

4.13.2. робочі групи та комітети;

4.13.3. організація конференцій, семінарів, нарад, круглих столів, діалогових   зустрічей та інших заходів;

4.13.4. вивчення досліджень та аналітична робота;

4.13.5. електронні платформи для залучення громадськості;

4.13.6. партнерства з громадськими організаціями.     

4.14. Члени Ради у період між засіданнями Ради задля максимально ефективного досягнення мети та завдань, визначених Радою самостійно обирають форми власної роботи.  

4.15. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Ради здійснює виконавчий комітет Ріпкинської селищної ради.

 

5. Звітування, аналіз та оцінка роботи Ради безбар’єрності 

 

5.1. Рада здійснює оцінювання ефективності та результативності реалізації стратегічних документів із створення безбар’єрного простору в територіальній громаді, що ґрунтується на результатах виконання планів заходів та завдань, визначених стратегічними документами та досягнення індикаторів результативності їх реалізації.

5.2. Контроль за реалізацією стратегічних документів із створення безбар’єрного простору в Ріпкинській селищній територіальній громаді здійснюється визначеними у стратегічних документах органами, шляхом подання до Ради безбар’єрності звітів, не пізніше, ніж через шість місяців після прийняття та затвердження стратегічного документу, а в подальшому - із визначеною Радою систематичністю (щоквартально, щомісячно, щорічно тощо), але не рідше ніж один раз на шість місяців. 

5.3. З метою дотримання об’єктивності та неупередженості до проведення моніторингу реалізації стратегічних документів можуть залучатися громадські організації, незалежні інституції та експерти.

 

Про створення Ради безбар'єрності Ріпкинської селищної територіальної громади

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

УКРАЇНА

РІПКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Чернігівського району Чернігівської області

 

Виконавчий комітет

 

   РІШЕННЯ

 

 17 січня 2024 року                                                                                  6

 

Про організацію суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану на території Ріпкинської селищної територіальної громади

 

 

З метою ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру, що виникли в період воєнного стану та їх наслідків, у зв’язку з продовженням військовою агресії російської федерації проти України, задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань та сил цивільного захисту, забезпечення функціонування національної економіки та системи забезпечення життєдіяльності населення, враховуючи вимоги указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), відповідно до статті 22 Закону України «Про зайнятість населення», статей 3, 4, 8, 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 753 (далі – Порядок), листа військового командування в/ч А7330 від 12 січня 2024 року № 141, виконавчий комітет Ріпкинської селищної ради спільно з військовим командуванням військової частини А7330,

ВИРІШИВ:

1. Запровадити трудову повинність та організувати суспільно корисні роботи в умовах воєнного стану на території Ріпкинської селищної територіальної громади (далі – суспільно корисні роботи).

2. Залучити до суспільно корисних робіт зареєстрованих безробітних та інших незайнятих осіб, зокрема внутрішньо переміщених.

3. Затвердити перелік видів суспільно корисних робіт, що виконуються в умовах воєнного стану, до виконання яких залучаються працездатні особи на території  Ріпкинської територіальної громади, згідно з додатком 1.

4. Затвердити перелік замовників (підприємства, установи, організації) суспільно корисних робіт та визначити межі територій, транспортні маршрути та об’єкти, де планується виконання зазначених робіт, строк виконання, орієнтовну чисельність осіб, критерії їх відбору, місце і час збору та посадових осіб, які відповідають за інформування, оповіщення та збір працездатних осіб, що залучаються до виконання суспільно корисних робіт відповідно до Порядку, згідно з додатком 2.

5. Фінансування суспільно корисних робіт, що виконуються зареєстрованими безробітними та незайнятими внутрішньо переміщеними особами працездатного віку з числа застрахованих осіб, які не мають статусу зареєстрованого безробітного, здійснюється за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі - Фонд) в межах коштів, передбачених у бюджеті Фонду на відповідні цілі відповідно до Порядку.

6. Чернігівській філії Чернігівського обласного центру зайнятості з керівниками замовників (підприємств, установ, організацій) укласти договір про організацію та фінансування суспільно корисних робіт.

7. З кожною особою, залученою до суспільно корисних робіт, укласти строковий трудовий договір.

8. Довести дане рішення до відома населення через засоби масової інформації шляхом оприлюднення на офіційному вебсайті Ріпкинської селищної  ради відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

9. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Ріпкинської селищної ради від 22 листопада 2023 року № 475 «Про організацію суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану на території Ріпкинської селищної територіальної громади».

10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря селищної ради Литвинюк Л.М.

 

 

 

Селищний голова                                                                 Сергій ГАРУС           

  

 

 

 

 

 

УЗГОДЖЕНО

 

Начальник Чернігівської районної військової адміністрації

 

______________ Андрій ПОПИК

 

   Командир в/ч А 7330

 

 

  ______________ Андрій СІКАЛОВ

 

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Ріпкинської селищної ради

від 17 січня 2024 № 6

               

 

Перелік видів суспільно корисних робіт, що виконуються в умовах

воєнного стану, до виконання яких залучаються працездатні особи

на території Ріпкинської селищної територіальної громади

                                                                     

 

1. Ремонтно-відновлювальні роботи, насамперед роботи, що виконуються на об’єктах забезпечення життєдіяльності.

2. Роботи з підтримання у готовності захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням та їх експлуатації, пристосування існуючих наземних або підземних приміщень під найпростіші укриття.

3. Ремонт і будівництво житлових приміщень.

4. Розбір завалів, розчищення залізничних колій та автомобільних доріг.

5. Прибирання та утримання в належному стані придорожніх смуг, зупинок, вирубка чагарників уздовж доріг.

6. Упорядкування, відновлення та благоустрій прибережних смуг, природних джерел та водоймищ, русел річок, укріплення дамб, мостових споруд.

7. Виконання робіт з прибирання місць поховання, недоглянутих могил та виконання інших робіт на кладовищах.

8. Ліквідація стихійних сміттєзвалищ та облаштування полігонів твердих побутових відходів.

9. Вантажно-розвантажувальні роботи.

10. Роботи з фасування гуманітарної допомоги.

11. Надання допомоги населенню, насамперед особам з інвалідністю, дітям, громадянам похилого віку, хворим та іншим особам, які не мають можливості самостійно протидіяти несприятливим факторам техногенного, природного та воєнного характеру, зокрема у «Пунктах незламності».

12. Організація забезпечення життєдіяльності громадян, що постраждали внаслідок бойових дій.

13. Роботи із забезпечення сталого функціонування об’єктів підвищеної безпеки на випадок надзвичайних ситуацій.

14. Роботи, пов’язані з підтриманням громадського порядку.

15. Сільськогосподарські роботи (весняно-польові роботи, збирання врожаю, сінокосіння).

16. Заготівля дров для опалювального сезону.

17. Благоустрій прикордонних населених пунктів.

18. Догляд за пораненими військовослужбовцями та їх супровід.

19. Роботи, пов’язані з допомогою сім’ям військовослужбовців та учасників бойових дій, в тому числі загиблих.

20. Інформування населення про порядок надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, робота з документацією.

21. Роботи по виготовленню попереджувальних знаків, захисних стрічок для огородження небезпечних місць.

22. Виконання робіт для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань і сил цивільного захисту: облаштування та укріплення блок-постів, вирубка дерев для формування окопів, плетіння маскувальних сіток, надання допомоги у приготуванні їжі, виготовлення окопних свічок, ремонт та пошив одягу.