Фото без опису

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ реалізована можливість без відвідування державних установ отримати онлайн довідки та іншу інформацію, передбачену функціоналом вебпорталу.

Для цього потрібно авторизуватися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису), “Дія.Підпис” або ID.GOV.UA. Це дозволяє громадянам не виходячи з дому отримувати електронні документи які є аналогами паперових документів.

Важливо

  • Електронний документ з QR-кодом, підписаний КЕПом Пенсійного фонду України є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою Фонду.
  • Електронні документи з QR-кодом дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби тощо.
  • Після заповнення атрибутів звернення необхідно підписати особистим КЕПом та надати згоду на обробку персональних даних.
  • Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через вебпортал ПФУ у розділі Верифікація виданих документів.

 

Найбільш затребуваними документами є:

 

Довідка ОК-5.

Містить індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб (страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками). Довідка формується починаючи з 2000 року.

 

Довідка ОК-7. Використовується для визначення страхового стажу для розрахунку сум лікарняних, нарахування допомоги з безробіття тощо.

Містить відомості про суми заробітної плати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок (у межах максимальної величини) та страховий стаж за період із 2011 року.

 

Довідка про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії). Необхідна при виїзді за кордон для підтвердження доходів, отримання пенсійного посвідчення, оформлення субсидії, переведення пенсійних виплат за кордон тощо.

 

Довідка про доходи пенсіонера.

Містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати.

 

Витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (РЗО).    Містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж (надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається по всіх роках та місяцях роботи особи); відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу (інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії); відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування. В РЗО вказується також адресні дані (дата і місце народження, місце проживання та місце реєстрації); дані паспорту; дані пенсійної справи (номер та вид пенсії).

 

На вебпортал Пенсійного фонду України можна подати документи

Дистанційно на вебпорталі Пенсійного фонду можна провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор» та подати наступні документи:

  • заяву на призначення / перерахунок пенсії;
  • звернення, пропозицію;
  • запит на підготовку паперових документів, довідок з QR-кодом;
  • внести зміни до електронної пенсійної справи;
  • заяву на виготовлення пенсійного посвідчення;
  • записатись на прийом до спеціаліста Пенсійного фонду.

 

Також розроблено сервіс подання нових типів заяв щодо

заяв про призначення та виплату житлових субсидій та пільг:

  • заяви про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
  • заяви про призначення та надання житлової субсидії;
  • заяви про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • заяви щодо перерахунку раніше призначених житлової субсидії;
  • заяви щодо перерахунку раніше призначеної пільги;
  • заяви на зміну способу виплати житлової субсидії або пільги;
  • заяви про припинення житлової субсидії або пільги;
  • заяви про призначення та надання житлової субсидії за експериментальним проектом.

заяв на страхову виплату у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням):

  • заяви про призначення страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
  • заяви про перерахунок страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
  • заяви про продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
  • заяви на призначення страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
  • заяви про перерахунок страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
  • заяви про продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
  • заяви про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг;
  • заяви про здійснення страхової виплати;
  • заяви про компенсацію витрат.

 

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області