Керівництво ТОВ «Чернігівгаз Збут» змушене прийняти рішення про припинення особистого прийому побутових споживачів природного газу у своїх відділеннях з 01.10.2022 року.

З 01.05.2022 року всіх побутових клієнтів компанії було автоматично переведено до постачальника «останньої надії». Усі наші спроби відновити роботу в секторі постачання блакитного палива для потреб населення не зустріли розуміння з боку державних інституцій.

Незважаючи на це, протягом останніх п’яти місяців ми забезпечували стабільну роботу наших відділень і персоналу, щоб надавати підтримку клієнтам. Починаючи з 01.10.2022 року особистий прийом побутових споживачів буде здійснюватися щопонеділка з 9:00 до 18:00 (обідня перерва з 13:00 до 14:00 ) та щосереди с 9:00 до 13:00, у відділенні за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 53 (3-й поверх). Також за цією адресою можна зареєструвати звернення, отримавши вхідний номер.

При цьому, у всіх точках контакту побутові споживачі можуть отримати інформацію щодо прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів на інформаційних стендах загального доступу.

Крім того, ми продовжуємо підтримувати роботу наших онлайн-сервісів та контакт-центру.

Надіслати заяву на повернення переплати або помилково сплачених коштів до ТОВ «Чернігівгаз Збут» можна на нашу поштову адресу: 14005, м. Чернігів, проспект Миру, 53 або на електронну скриньку: contact@cngaszbut.com.ua

Інформація про порядок повернення коштів, сплачених на рахунок ТОВ «Чернігівгаз Збут», роз’яснення щодо необхідних документів та бланк заяви опубліковані на нашому вебсайті: https://bit.ly/3CH7vpF .